rysunkowy blog modowy


Blog powstał z pasji do mody i sztuki. Dla mnie te dwie dziedziny są ze sobą ściśle powiązane. Moda to sposób wyrażania Siebie! Moda najszybciej pokazuje trendy, styl różnych swer  życia, pokazuje jak społeczeństwo się zmienia.  A teraz wszystko szybko się zmienia.... Czasami a nawet często nie jesteśmy wstanie podążać za wszystkimi trendami i zmianami, po prostu trzeba wybierać to co dla nas wydaje się naj bardziej ciekawe

Jak miło by było, gdyby za sprawą czarodziejskiego ołówka (pamiętacie tą bajkę:)) stała się magia i ożyły by rzeczy rysowane!
Co sobie wymarze to narysuje, co mi się podoba to narysuje..... moja subiektywna wizja i mój gust.
Zapraszam do mojego świata! - Blog modowy rysunkowy :) Tematy - fashion (stylizacje), lifestyle(styl życia).  #loveit :) #justynasolowiej

rys. Justyna Sołowiej.

Komentarze

Popularne posty z tego bloga

pakowanie na wakacje

stylizacje na wakacje